Perjantaina oli kahvelissa left beats-tapahtuma, missä kansanedustajaehdokkaita mukana, myös minun piti siellä olla..

Perjantaina olisi ollut kovasti tykkäämääni konsulentti työtä mutta sen työn teki sitten joku muu..

Mä vaan makasin, olinpa reilu eiks vaa.

Vatsatautihan se rantautui meillekin. Ensin lapset, sitten mies ja mitenkäs se just mut kiertäisi ja niinpä sen kourissa sitä sitten kun muut "paikkalilivat minua"..äh.

No mutta alkupettymysten jälkeen mä muistin vanhan fraasin"miksi itkeä maahan kaatunutta maitoa.." niinpä, ei sille ENÄÄ mitään voi..joten sitten ajattelin että nyt ku kerran on pakollista yksinoloa ja noin niin otetaan siitä se irti minkä voin. Tuli nukuttua useampi tunti päivällä, katsottua televisiosta jos mitäkin hömppää ja ihan vaan oltua..

No sen hömpän joukossa oli asiaohjelmiakin(osa tallenteelta) ja oli juttua Timo Soinista.. Itse en tässä ota kantaa hänen kantoihinsa, mutta tuntuu äijä seisovan sanojensa takana vaikka niille paljon nauretaankin.  Se mikä mun korvaani särähti noissa ohjelmissa että monessa melkein suoraan haukuttiin Soinia ja että kuinka tyhmiä perussuomalaiset ovat kun häntä uskovat.. Tuo on minusta jotain tosi alkeellista. Vaikka olemmekin eri puolueen jäseniä niin kyllä musta on omituista että yhden ihmisen takia aletaan haukkua koko puoluetta ja jos ja kun kerran heidän kannatuksensa on nousussa, niin myös niitä kannattajia siis samalla hakutaan.. Kun kerran kannattavat ja uskovat..

Mikä sen sitten sanoo että juuri heidän uskomuksensa olisi väärä..?

Vaikka hiukan kyllä Timo siinä meitä vassareitakin pisti halvalla ja naureskeli meidän "kolmen ajatuksen puolueelle" ..mutta siitä se, mä en halua lähteä tuolle linjalle kuitenkaan, ja vähän hymyillen tuokin tuli sanottua että eipä siitä mieltään voinut pahoittaa :)

Ei mulla ainakaan nousuut kiukun tunteita missään kohtaa tuota katsellessa..

..toista se olin kun jossain näistä ohjelmista mitä katselin, oli vastakkain Vihreiden Anni Sinnemäki(jonka tyyli vaan saa mut jotenkin näkemään punaista, enkä osaa edes selittää mikä sen tekee, tai osittain ehkä osaisin selittää mutta siitä tulisi jo jos jonkinlainen vuodatus niin olkoot..) ja meidän oma puheenjohtajamme Paavo Arhinmäki"käännyttämässä" miettiviä äänestäjiä ja ainakin mun mielestäni Paavo veti kyllä tuossa kohtaa niin pisteet sata nolla, Hyvä Paavo! =)