Nyt on ohi se suuri spektaakkeli jota varten tehtiin työtä kuka enempi kuka vähempi vuoden ajan.

Nyt mielenkiinnolla katsotaan eteenpäin että mihin suuntaan maan laiva kääntyy. Uskon kyllä johonkin muutokseen, ennenkaikkea siksi että eduskuntaan pääsi hurja määrä, lähelle puolet täysin uusia kasvoja. Ja myös se ilahdutti, että paljon nuoria pääsi sinne jo "opettelemaan" eduskuntatyötä ja sitä kautta jatkamaan kokeneempien konkarien jalanjäkiä. Siitähän ei mitään hyvää tulisi jos kaikki vaihtuisi samaan aikaan.

Haluankin antaa kiitokseni kaikille minua tukeneille, minua äänestäneille, jollain tavalla kampanjassani mukana  olleille ihanille ihmisille.

JOS ehdolle tahtoo asettua vielä, niin on kyllä selkeät tiedot mitä pitää tehdä toisin. Lähinnä se, että mihin kannattaa panostaa ja millä määrällä.

Tämä kokemus on kasvattanut minua henkisesti hurjan paljon.  Olen saanut uusia tuttavuuksia, kontakteja, paljon pahoja kysymyksiä joihin olen sitten päässyt tutustumaan ja hakemaan tietoa, keskustelua.. Olen saanut määrätynlaista itseluottamusta kannustuksista ja taas kritiikistä yrittänyt ottaa opikseni.

Eräskin kommentti, joka ei tullut suoraan minulle vaan sain kuulla sen muualta, oli se, että eräs kaupungin tunnettu ja arvostettu kaupunginvaltuutettu aivan toisesta puolueesta oli todennut että mä olen kehittynyt parin viimeisen kuukauden aikana paljon. Se oli mukava kuulla.

Joka päivä on kasvun paikka.

KIITOS vielä kaikille jotka olette olleet osa tätä kampanjaa!!!!!!

KIITOS äänestäjilleni luottamuksesta!!!!!!!